fredag 24. januar 2014



Hei!

I perioden fra januar til mars/april vil jeg legge ut informasjon og bilder om kurset jeg går på nå. På Nydalen Kunstskole i Oslo. Denne informasjonen legger jeg ut i Nyheter. Har du lyst kan du følge med der.
Vær velkommen til å se, jeg jobber med andre tema og teknikker enn det jeg ellers gjør.
Det er spennende og insprirerende å gå på kurs.

Du må gjerne gi en tilbakemelding om du har lyst til det.

Med vennlig hilsen
Ingebjørg M. Lippart

Hello!

In the period from January to March / April, I will post information and pictures about the course I go on now. On Nydalen Art school in Oslo. This information I put out in the news. If you like you can follow there.
Please feel free to look, I work with other themes and techniques than I otherwise do.
It's exciting and insprirerende to go on courses.

Feel free to give feedback if you feel like it.

Sincerely
Ingeborg M. Lippart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar